Handelsbetingelser

Firmainformasjon

WATERROWER | NOHRD Noway NUF
Org-nr.:  932 887 568
Adresse: Østerbro 4, 5690 Tommerup, Danmark
E-post: info@waterrower-nohrd.no
Telefonnummer: +45 2233 6863
Etableringsår: 2024 (Nordic moderselskab etableret 2014).
 

Innbetaling

Kredittkort:

Du kan betale online gratis med ditt betalingskortet.
Vi bruker OnPay/Nets og Klarna for sikker betaling og vi trekker aldrig betalingen før varen er sendt.
Et større beløp enn det du har godkjent ved kjøp kan aldri hæves.

Bankinformasjon:

Bank: Nykredit Danmark
Kontonr.: 8117-0003437374
SWIFT-kode: NYKBDKK
IBAN-nr.: DK1781170003437374

 

Leveranse

Frakt til Norge beregnes ut fra speditørens (Blue Water Shipping) prisliste og du betaler ingen ekstra gebyr for vores interne håndtering av din bestilling. 
 

Angrerett

Når du handler hos oss har du en utvidet angrerett på 30 dager.
Når du kansellerer et kjøp, må du gi oss beskjed innen 30 dager etter mottak om at du ønsker å angre. Meldingen må gis ved å skrive til info@waterrower-nohrd.no.

Du kan også velge å bruke vårt standard angreskjema, som du kan sende tilbake. Klikk her for å laste ned et kanselleringsskjema

Du kan ikke angre det ved å bare nekte å motta varen uten å gi oss tydelig beskjed om dette samtidig.

 

Klagerett

Når du handler på WaterRower Scandinavias nettbutikk har du naturligvis 2 års klagerett. Ved registrering av ditt WaterRower-utstyr kan dette forlenges til 3 år (og 5 år for tredeler). WaterRower | NOHRD Norway er forpliktet til å sikre at ditt WaterRower-utstyr alltid oppfyller våre høye kvalitetskrav. Hvis det oppstår problemer i garantiperioden, vil du motta nødvendige reservedeler uten ekstra kostnad. Det er vanligvis en enkel oppgave å erstatte den defekte delen selv.

Det er selvsagt et krav at reklamasjonen er berettiget og at feilen ikke skyldes feil bruk av produktet eller annen skadelig oppførsel.

MERK: Dersom det benyttes andre vannrensekjemikalier enn de vi har spesifisert, opphører kravsretten for tankdeler. Ikke bruk frostvæske i vanntanken.

Du må annonsere innen "rimelig tid" etter at du har oppdaget produktfeilen. Dersom du klager innen to måneder etter at feilen ble oppdaget, er reklamasjonen alltid innen rimelig tid. Hvis klagen er berettiget, kan WaterRower | NOHRD Norway ordner returfrakt, og vi betaler alle fraktkostnader.

 

Tilgang til klager

Hvis du vil klage på kjøpet ditt, må du kontakte Richard Kelly på info@waterrower-nohrd.no

Hvis vi ikke finner en løsning, kan du sende en klage til Konkurranse- og Forbrukertilsynets Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Senter for klageløsning via www.forbrug.dk

EU-kommisjonens nettbaserte klageportal kan også brukes når du sender inn en klage. Dette er spesielt relevant hvis du er forbruker som bor i et annet EU-land. Klager sendes inn her: http://ec.europa.eu/odr

Når du sender inn en klage, må du oppgi vår e-postadresse info@waterrower-nohrd.no